W ostatnich latach rosnącą popularnością cieszy się organizacja szkoleń lub spotkań z klientami w neutralnym miejscu, poza siedzibą firmy. Wybór pada najczęściej na hotele biznesowe, w których nie tylko można zorganizować spotkanie, ale także zapewnić przyjezdnym nocleg w komfortowych pokojach. Dzięki temu klienci nie muszą poszukiwać noclegu na własną rękę, gdyż przytulny apartament mają do swojej dyspozycji na miejscu. Jakie cechy powinien spełniać taki hotel dla biznesu? Sprawdź, co charakteryzuje dobry hotel biznesowy oraz dowiedz się, czym się kierować przy jego wyborze.
Co powinno wyróżniać dobry hotel biznesowy?
Hotele dla biznesu powinny spełniać określone standardy, tak, by gwarantowały komfort zarówno pracy, jak i odpoczynku po wypełnieniu obowiązków. Pierwszym kryterium, na które należy zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego obiektu, jest jego lokalizacja. Hotel biznesowy powinien być zlokalizowany w strategicznym, dobrze skomunikowanym miejscu. Może się znajdować na obrzeżach miasta, co zapewni ciszę i odpoczynek od miejskiego zgiełku, ale jednocześnie jednak powinien zapewniać szybki dojazd do centrum. Świetną lokalizacją może się pochwalić hotel biznesowy pod Wrocławiem – Eclipse. Obiekt jest zlokalizowany przy obwodnicy autostradowej, a od centrum Wrocławia dzieli go zaledwie 20 minut jazdy samochodem.
Poza lokalizacją duże znaczenie ma wyposażenie hotelu. W hotelu biznesowym nie może zabraknąć sali konferencyjnej. Dobrze, gdy obiekt dysponuje przestrzenią przeznaczoną zarówno dla kameralnych spotkań, jak i nawet kilkudziesięcioosobowych konferencji. W standardzie musi być też dostęp do WiFi oraz sprzętów multimedialnych. Nie mniej ważne jest również zaplecze gastronomiczne. W dobrym hotelu dla biznesu musi się znaleźć restauracja, serwująca zróżnicowane dania. Poza tym w każdym pokoju i apartamencie oprócz strefy wypoczynkowej powinna być także wydzielona przestrzeń do pracy. Dodatkowym atutem hotelu biznesowego będzie strefa Wellness&Spa, w której Goście będą mogli się zrelaksować po pracy.