Pokój jednoosobowy SGL już od

Czy wizyty w hotelu kojarzą Ci się z urlopem lub ogólnie rozumianym czasem relaksu? A może raczej z regularnymi wyjazdami służbowymi? Tak czy inaczej przebywając w zadbanym i eleganckim apartamencie masz szanse poczuć się wyjątkowo i zapomnieć o wszelkich zmartwieniach dnia codziennego. Nie byłoby to jednak możliwe, gdyby obsługa hotelowa nie wykonywała swoich obowiązków z najwyższą starannością i uwagą. Jeżeli więc chcesz mieć pewność, że znajdujesz się w hotelu wysokiej klasy, zwróć przede wszystkim uwagę na pracującą w nim obsługę.

Co charakteryzuje dobrą obsługę hotelową  

Przede wszystkim, wzorowa obsługa odznacza się uprzejmością i życzliwością przejawianą zarówno wobec hotelowych gości, jak i wobec innych pracowników hotelu. Osoby zatrudniane na takich stanowiskach powinny wykazywać się szczególną cierpliwością oraz chęcią zrozumienia perspektywy gościa, a także jego potrzeb. Osoba pracująca w recepcji lub obsługująca dany pokój to często wizytówka całego hotelu w oczach gości. Osoby przebywający przez określony czas w hotelu rzadko mają bowiem bezpośredni kontakt z jego kierownikiem lub właścicielem. To właśnie ten, często „niezauważany” personel hotelowy staje się niejako ambasadorem całej placówki. 

Ponadto istotną wskazówką, że ma się do czynienia z bardzo dobrą obsługą hotelową, jest jej indywidualne podejście do każdego gościa. W skrócie oznacza to, że im mniej słyszymy sztucznych i wyuczonych formułek, tym lepiej. Najlepszy personel to taki, który chętnie słucha potrzeb gości i poszukuję metod ich realizacji. Obsługa hotelu o wysokim standardzie samodzielnie zwróci uwagę, że czegoś brakuje gościom, a nie będzie czekała na niecierpliwe zwrócenie sobie uwagi.

Niestandardowe usługi personelu  

Oprócz tego, wielu hotelowych gości oczekuje nieco więcej opieki niż ta przewidziana w granicach standardu. Bardzo przydatna dla personelu hotelowego jest znajomości okolicy oraz atrakcji turystycznych znajdujących się stosunkowo blisko hotelu. Bardzo często turyści proszą o radę, gdzie warto się udać, jakie miejsca zobaczyć, a także, w której restauracji warto zjeść kolację. Jeżeli obsługa hotelowa będzie znała odpowiedzi na pytania, z pewnością zapisze się to na plus w świadomości gościa.

Bądź na bieżąco i złap okazje
Newsletter

Zgadzam się na otrzymywanie informacji, w tym w szczególności o nowych produktach, usługach, promocjach lub wydarzeniach wysyłanych przez   ECLIPSE ENTERPRISE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 01-956 Warszawa, Wrzeciono 50 m. 78,  na podany przeze mnie adres poczty elektronicznej (e-mail) zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 z późn. zm.). Zapoznałem się z Polityką prywatności serwisu www.eclipsehotel.pl oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie przez    ECLIPSE ENTERPRISE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, 01-956 Warszawa, Wrzeciono 50 m. 78, udostępnionych przeze mnie danych osobowych na zasadach opisanych w Polityce prywatności dostępnej w Serwisie. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych oraz moje uprawnienia. Niniejsza zgoda może być wycofana w dowolnym czasie poprzez kontakt z Administratorem pod adresem  coo@eclipsehotel.pl ,  bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Obowiązek Informacyjny

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności . Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.